WordPress

Statiskalarla WordPress 2024

2003-cü ildə yarandığı gündən WordPress CMS (məzmun idarəetmə sistemi) bazarında rəqiblərinin 10 qat üstünlük təşkil edir və internetdəki bütün veb-saytların demək olar ki, yarısını təmin edir.

Bu yazıda bu güclü, veb-sayt yaratma proqram aləti, ondan istifadə edən insanlar və WordPress ekosisteminin bir hissəsini təşkil edən plaginlər və mövzular haqqında bizə daha çox məlumat verən bəzi göz açan WordPress statistikasına baxacağıq. Hazırsan?

WordPress-in ümumi statistikası (ən yaxşı seçimlər)

  • 810 milyon veb-sayt WordPress-dən istifadə edir ki, bu da internetdəki bütün saytların 43%-ni təşkil edir.
  • WordPress CMS bazarında 64,2% paya malikdir ki, bu da ən yaxın rəqibindən 10 dəfə çoxdur.
  • WordPress istifadəçilərinin 54,3%-i proqram təminatının ən son versiyasını (WordPress 6.0) istifadə edir.
  • WordPress saytlarının 20,2%-i və bütün veb-saytların 8,7%-i WooCommerce-dən istifadə edir, yəni 163,5 milyondan çox WooCommerce mağazası deməkdir.
  • WordPress-in Automattic şirkətinin təxmini illik 155 milyon dollar gəliri var (Growjo, nd).
  • WooCommerce (WordPress üzərində qurulmuşdur) bazar payının 36%-dən çoxu ilə dünyanın ən məşhur e-ticarət platformasıdır.
  • WordPress ekosistemində mövzular (theme) kateqoriyasında 10.000-ə yaxın pulsuz mövzu daxil olmaqla 20.000-dən çox WordPress mövzusu var.
  • WordPress ekosistemində qoşmalar (plugin) kateqoriyasında pulsuz və pullu versiyaları daxil olmaqla 60.000-dən çox WordPress qoşması var.
  • Divi, 3,8 milyondan çox veb-saytda istifadə olunur ki, bu da onu ən populyar WordPress mövzusuna (theme) çevirir.
  • Contact Form 7, 5 milyondan çox veb-saytda istifadə olunur ki, bu da onu ən populyar WordPress qoşmasına (plugin) çevirir.
  • Lisenziyalı mövzuların qiyməti ortalama 59 dollar təşkil edir.

Neçə veb-sayt WordPress-dən istifadə edir?

2023-cü ilə qədər təxminən 810 milyon veb-sayt WordPress-dən istifadə edir. Bu, bütün internet saytlarının təxminən 43%-ni təşkil edir ki, bu rəqəmlər sürətlə artmaqdadır. Ortalama Shopify və Squarespace kimi rəqib platformalarda cəmi 60-80 saytla müqayisədə hər gün WordPress ilə 500-dən çox sayt qurulur. Bu, WordPress-i həm dünyada ən çox istifadə edilən CMS platforması, həm də ən sürətlə inkişaf edən platforma edir.

Hesablamalara görə, 2024-cü ilə qədər təxminən 810 milyon veb sayt WordPress-dən istifadə edir. Bu, bütün internet saytlarının təxminən 43%-ni təşkil edir və bu rəqəm sürətlə artır. Əslində, Shopify və Squarespace kimi rəqib platformalarda cəmi 60-80 saytla müqayisədə hər gün WordPress ilə 500-dən çox sayt qurulur. Bu, WordPress-i həm dünyada ən çox istifadə edilən CMS platforması, həm də ən sürətlə inkişaf edən platforma edir.

Veb-saytların neçə faizi WordPress-də qurulub?

W3Techs-in məlumatlarına görə, internetdəki bütün veb-saytların 43%-i WordPress-də qurulub.

Statista-ya görə 2022-ci ildə 1,88 milyarddan çox internet saytının olduğunu nəzərə alsaq, WordPress-də qurulan veb-saytların sayının təxminən 810 milyon olduğunu hesablaya bilərik. Bu, bütün veb-saytların cəmi 4,1%-ni (təxminən 70 milyon) təmin edən ən yaxın rəqibi Shopify-ı 10 qat üstələyir.

CMSBütün veb-saytlar / %Bütün veb-saytlar / say
WordPress43%810 milyon
Shopify4.1%70 milyon
Wix2.3%43 milyon
Squarespace2%38 milyon
Joomla1.6%30 milyon
Hər bir CMS platformasının bazar payına və onlayn veb-saytların sayına əsasən hesablanmış təxmini rəqəmlərdir

WordPress-in uğuru, şübhəsiz ki, onun misilsiz çox yönlü və genişlənmə qabiliyyətinə aid edilə bilər. Onun açıq mənbəli kökləri, çevik infrastrukturu və nəhəng plaginlər və mövzular verilənlər bazası tərtibatçılara kiçik şəxsi bloqlardan tutmuş dünyanın ən böyük şirkətləri üçün mürəkkəb biznes veb-saytlarına qədər təsəvvür edilən istənilən veb-sayt yaratmaq üçün WordPress-dən istifadə etməyə imkan verir.

WordPress istifadə statistikası:

  • BuiltWith-ə görə, dünyanın ən yaxşı 10 min veb-saytının 29,41%-i WordPress-dən istifadə edir.
  • Dünyanın ən yaxşı 100 min veb saytının 29,65%-i WordPress-dən istifadə edir
  • Dünyanın ən yaxşı 1 milyon veb saytının 28,7%-i WordPress-dən istifadə edir
  • WordPress istifadəçilərinin 44%-i ingilis dilini (ABŞ) əsas dil (yerli dil) kimi təyin edir.

Zamanla WordPress istifadəsinin artması

Tarixi məlumatlar göstərir ki, WordPress-dən istifadə ildən-ilə durmadan artıb. Bu, on ildən artıqdır ki, ən sürətlə inkişaf edən CMS-dir və WordPress-dən istifadə edən veb-saytların faizi təkcə 2021-ci ildən 2023-cü ilə qədər 3,7% artmış olduğunu aşağıdakı cədvəldən görə bilərik.

Aşağıdakı rəqəmlər internetdə hər il WordPress tərəfindən dəstəklənən veb-saytların ümumi sayının faizini əks etdirir.

10 illik WordPress artım statistikası:

2023: 43,5% (+0,3%)
2022: 43,2% (+3,7%)
2021: 39,5% (+4,1%)
2020: 35,4% (+2,7%)
2019: 32,7% (+3,5%)
2018: 29,2% (+3,5%)
2017: 27,3% (+1,9%)
2016: 25,6% (+1,7%)
2015: 23,3% (+2,3%)
2014: 21% (+2,3%)
2013: 17,4% (+3,6%)

Bu, WordPress istifadəsinin artdığını açıq şəkildə göstərsə də, Google Trends məlumatları fərqli bir hekayəni izah edir:

Yuxarıdakı qrafikdən göründüyü kimi, “WordPress”-də axtarış marağı (hər ay Google-da müəyyən bir termini axtaran insanların sayını göstərən metrik) 2004-cü ildən 2014-cü ilə qədər davamlı olaraq artdı. Lakin 2014-cü ilin iyul ayında pik həddinə çatdıqdan sonra azalmağa başladı və ildən davamlı olaraq aşağı düşür.

Nəzərə almaq lazımdır ki, axtarış marağı artımın çox etibarlı göstəricisi deyil, çünki axtarış həcminin azalması mütləq istifadənin azalmasına işarə etmir.

WordPress CMS bazar payı nədir?

WordPress-in CMS bazar payı 64,2% təşkil edir ki, bu da bazarın demək olar ki, üçdə ikisini təşkil edir. Bu, onu böyük fərqlə açıq bazar lideri edir. Müqayisə üçün qeyd edim ki, WordPress-in ən yaxın rəqibi Shopify-ın bazar payı cəmi 6,2% təşkil edir.

Bazar payına görə ən yaxşı 5 CMS platforması:

WordPress – 64,2%
Shopify – 6,2%
Wix – 3,4%
Squarespace – 3%
Joomla – 2,5%

WordPress mövzu statistikası

WordPress mövzuları veb-saytınızın görünüşünü idarə edən şablonlardır. Dizaynı dərhal dəyişdirmək üçün onları bir neçə kliklə WordPress saytınıza əlavə edə, sonra onları özünüz fərdiləşdirə bilərsiniz.

WordPress ekosistemində mövzular kateqoriyasında təxminən 10.000 pulsuz mövzu və Envato Elements-də 11.000 lisenziyalı mövzu mövcuddur.

Ən populyar mövzuların hər birinin 1 milyondan çox yükləməsi var. Bütün zamanların ən populyar mövzusu isə 3,8 milyondan çox veb-sayt tərəfindən istifadə edilən Divi-dir.

Neçə WordPress mövzusu var?

Hal-hazırda WordPress mövzular kateqoriyasında 9,945 pulsuz mövzu var. Təkcə Envato Elements-də satış üçün 10,761 premium mövzu var.

Ən populyar WordPress mövzuları hansılardır?

Themforest.net marketplace üzərindən olan satış, həmçinin rəsmi veb-səhifələrin satış payına görə ən çox istifadə edilən, ən populyar mövzular aşağıdakılardır:

  1. BuiltWith-ə görə 3.8 milyon istifadə ilə Divi bütün zamanların ən populyar WordPress mövzusudur.
  2. Astra, səhifə qurucuları ilə birlikdə işləmək üçün nəzərdə tutulmuş digər yüksək fərdiləşdirilə bilən mövzu olan eyni mənbəyə görə bütün zamanların ən çox istifadə edilən ikinci WordPress mövzusudur. Təxminən 3,3 milyon veb-sayt tərəfindən istifadə olunur.
  3. Newspaper – tagDiv tərəfindən hazırlanmış ən məşhur xəbər jurnalı WordPress mövzusu-dur. 1300-dən çox şablonu və veb-sayt elementlərini özündə cəmləşdirən unikal bulud kitabxanasına malikdir.

Ən populyar pulsuz WordPress mövzusu hansıdır?

WordPress mövzular kateqoriyasında ən populyar pulsuz WordPress mövzusu hazırda 1 milyondan çox aktiv quraşdırma və hər gün minlərlə yükləmə ilə Twenty Twenty-Two mövzusudur. Bununla belə, hər gün dəyişən rəqəmlərlə dəqiq rəqəmi bilmək çətindir.

Bu bir nömrəli yer heç də təəccüblü deyil, çünki bu, WordPress-in bu il defolt mövzusudur və WordPress-in ən son versiyasında təqdim edilən redaktə funksiyalarından tam istifadə etmək üçün qurulub.

WordPress temalar kitabxanasında ən yaxşı 10 mövzu:

  1. Twenty Twenty Two: 1 milyon + quraşdırma
  2. Twenty Twenty-Bir: 1 milyon + quraşdırma
  3. Hello Elementor: 1 milyon + quraşdırma
  4. Astra: 1 milyon + quraşdırma
  5. Twenty Seventeen: 800.000 + quraşdırma
  6. OceanWP: 700.000 + quraşdırma
  7. Twenty Twenty: 700.000 + quraşdırma
  8. GeneratePress: 400.000 + quraşdırma
  9. Neve: 300.000 + quraşdırma
  10. Twenty Nineteen: 300.000 + quraşdırma

Envato Market-də ən populyar WordPress mövzusu hansıdır?

Envato Market, WordPress kimi bir çox CMS və İT həllər üzrə satışlar edən Avstraliyanın marketplace şirkətidir. WordPress mövzu və qoşmaların rəsmi, lisenziyalı satışının tək platformasıdır. Bu platformada Avada bu günə qədər demək olar ki, 830.000 satışla Envato Marketdə ən populyar mövzudur. Bu, son on ildə Envato-da ən çox satılan bir nömrəli mövzu olmuşdur.

Envato Market-də ən çox satış edən 10 lisenziyalı mövzu aşağıdakılardır:

  1. Avada – 889.178 satış
  2. The7 – 284.502 satış
  3. Betheme – 277.143 satış
  4. Enfold – 249.173 satış
  5. X | The Theme – 225.025 satış
  6. Flatsome – 216.130 satış
  7. Bridge – 197.870 satış
  8. JupiterX – 170.694 satış
  9. Salient – 141.323 satış
  10. Newspaper – 132.990 satış

Qeyd: Satış rəqəmləri may ayına olan nəticələrdən götürülmüşdür. Satış rəqəmləri siz baxdığınız tarixə görə daha çox ola bilər.

WordPress mövzuları nə qədərdir?

Yuxarıda qeyd edilmiş qiymətlərə nəzər saldıqda, WordPress mövzuları ortalama 59 dollara başa gəlir. Qiymətləndirməyə gəldikdə, Envato Market-in suni şişirdilmiş qiymətlərin qarşısını almaq və hər kəsə əlçatanlıq olması üçün ortalama qiymət strategiyasına görədir.

Digər maraqlı WordPress mövzu statistikası

  • 2005-ci ildən əvvəl bütün WordPress saytları üçün standart mövzusu olan Classic, ən köhnə WordPress mövzusudur. Çox sadə, bloq yazı üçün nəzərdə tutulmuş mövzu idi.
  • 2005-ci ildə standart mövzu olaraq buraxılan və Michael Hellemann tərəfindən hazırlanmış Kubrick, ilk “rəsmi” WordPress mövzusu olmuşdur.

Qeyd edilən pulsuz və lisenziyalı mövzular olduqca baş qarışdırıcı, hansılardan istifadə edilməsinə qərar vermək çətinliyi yaradır. Tövsiyyə edirəm ki, “ən çox satış edib, deməli əla temadır” deyib, satış rəqəmləri yüksək olan temalar almaq əvəzinə, layihənizə uyğun ən effektiv mövzu alasınız. Çətinlik olarsa, WordPress Konsultasiya xidmətindən yararlana bilərsiniz.

WordPress qoşma (plugin) statistikası

Qoşmalar, WordPress-in funksiyalarını artıran modullar, əlavələrdir. Funksionallığını genişləndirmək üçün onları WordPress saytınızda quraşdıra və aktivləşdirə bilərsiniz.

Neçə WordPress qoşması var?

WordPress Plugin Directory-də təxminən 60.000 pulsuz qoşma var. Bundan əlavə, CodeCanyon-da 5000-dən çox pullu, lisenziyalı qoşma və digər fərqli şirkət və agentliklər yaratdığı qoşmalar da mövcuddur. Mövzu və qoşmaların genişliyi, WordPress-i belə güclü platforma edən tək səbəbdir.

Ən populyar WordPress qoşmalar hansılardır?

Contact Form 7, 5m-dən çox aktiv quraşdırma ilə ən populyar pulsuz WordPress qoşmasıdır.

Əlaqə Forması 7-dən başqa WordPress Plugin Directory-də 5m+ aktiv quraşdırma ilə 8 başqa pulsuz plagin var, bunların hamısı aşağıda verilmişdir.

Aktiv quraşdırmalara görə ən yaxşı 10 pulsuz WordPress plaginləri*:

  1. Contact Form 7
  2. Yoast SEO
  3. Elementor
  4. Classic editor
  5. Akismet Spam Protection
  6. WooCommerce
  7. WPForms ilə əlaqə forması
  8. Really Simple SSL
  9. Jetpack
  10. All-in-one WP Migration

Qeyd: 4 milyon aktiv quraşdırma olan All In One WP Migration istisna olmaqla, bu plaginlərin hamısında 5 milyondan çox quraşdırma var.

CodeCanyon-da ən populyar lisenziyalı qoşma bu günə qədər 421.000 dəfədən çox satılan Slider Revolution-dır. Lakin, bu qoşma getdikcə istifadəsi azalmaqdadır. Elementor və bir çox mövzularda özünün slider funksiyası olduğu üçün bu qarışıq qoşmadan istifadə etməyə gərək qalmır.

Satışların sayına görə CodeCanyon-da ən populyar lisenziyalı qoşmalar aşağıdakılardır:

WPBakery Page Builder – 401.000
Kreatura Slider Plugin – 103.000
UberMenu – 86.000
Ultimate Addons for WPBakery – 73.000
EventON – 59.000
Essential Grid Gallery – 47.000
Bookly Pro – 45.000
Popup Plugin – 40.000
Ultimate Membership Pro – 34.000
WooCommerce Amazon Affiliates – 34.000

Qeyd: Satış rəqəmləri aprel ayına kimi olan nəticələrdən götürülmüşdür. Satış rəqəmləri siz baxdığınız tarixə görə daha çox ola bilər.

Digər maraqlı qoşma statistikası

Araşdırmalar zamanı üzə çıxan bəzi maraqlı statistikalar bunlardır:

  • Qoşmaların 18,3%-i heç vaxt yenilənməyib
  • Qoşmaların 68%-də 100-dən az aktiv quraşdırma var
  • Qoşmaların 57%-i heç vaxt istifadəçilər tərəfindən qiymətləndirilməyib
  • Qoşmaların 28%-i mükəmməl 5 ulduzlu reytinqə malikdir

WordPress versiyası statistikası

İstifadəçilərim istifadə etdiyi müxtəlif WordPress versiyaları və niyə istifadə etdikləri haqqında bizə daha çox məlumat verən bəzi statistikaya baxacağıq.

WordPress-in hansı versiyasından istifadə edilir?

WordPress istifadəçilərinin 54,3%-i WordPress 6.1-dən istifadə edir ki, bu da onu ən çox istifadə olunan versiya edir. 86,2 milyon dəfə quraşdırılan WordPress 6.1, ən son versiyadır və 2023-cü ilin yanvarında buraxılıb.

WordPress-in hazırkı versiyası buraxıldıqdan cəmi iki həftə sonra veb-saytların 41,3%-i tərəfindən istifadə olunur.

Ancaq istifadəçilərin əksəriyyətinin WordPress-in ən son versiyasından istifadə etdiyi doğru olsa da, bu, hələ də bütün istifadəçilərin yalnız yarısından bir qədər azının CMS-in köhnəlmiş versiyalarını işlətməsi deməkdir. Bununla bağlı problem ondadır ki, WordPress-in ən son versiyasına yenilənməmək veb saytınızın təhlükəsizlik riskini artırır.

Gutenberg statistikası
Gutenberg-in WordPress-də 77,5 milyondan çox aktiv quraşdırması var və indiyədək 279 milyondan çox yazı yazılıb. Gutenberg WordPress redaktoru blok əsaslı sistemdən istifadə edərək işləyir. Gutenberg-də ən çox istifadə olunan blok, təəccüblü deyil ki, paraqraf blokudur. İstifadə olunan bütün blokların 56,5%-i paraqraflardır.

Ən çox istifadə edilən 10 Gutenberg bloku:

  • Paragraph – 56.5%
  • Image – 14.7%
  • Heading – 12.4%
  • List – 4%
  • Spacer – 3.3%
  • Separator – 1.8%
  • HTML – 1.5%
  • Group – 1.4%
  • Columns – 1.3%
  • Button – 0.9%

WordPress yeniləmələri nə qədər tez-tez buraxır?

WordPress adətən ildə 2-3 dəfə, təxminən 3-6 aydan bir əsas proqram təminatına böyük yeniləmə buraxır.

Bu əsas yeniləmələr yeni versiya buraxılışlarını təmsil edir və caz musiqiçilərinin adını daşıyır (çünki görünür, WordPress tərtibatçıları böyük caz həvəskarlarıdır). Son buraxılış musiqiçi Arturo O’Farrill-in adını daşıyır.

WordPress versiya tarixçəsi (buraxılış tarixləri)

WordPress 6.2 – 28 mart 2023-cü il
WordPress 6.1 – Noyabr 2022
WordPress 6.0 – Yanvar 2023
WordPress 5.9 – Yanvar 2023
WordPress 5.8 – Yanvar 2023
WordPress 5.7 – Mart 2021
WordPress 5.6 – Yanvar 2023
WordPress 5.5 – Yanvar 2023
WordPress 5.4 – Mart 2020
WordPress 5.3 – Noyabr 2019
WordPress 5.2 – May 2019
WordPress 5.1 – Fevral 2019

WordPress WooCommerce statistikası

WooCommerce, WordPress-də qurulmuş e-ticarət həllini yerinə yetirən qoşmadır. O, WordPress-in arxasında eyni şirkət olan Automattic-ə məxsusdur və ona məxsusdur. WooCommerce plaginini e-ticarət mağazasına çevirmək və onlayn məhsul satmağa başlamaq üçün WordPress veb-saytınızda quraşdıra və aktivləşdirə bilərsiniz.

Neçə WooCommerce mağazası var?

W3Techs-ə görə, onlayn olaraq 163,5 milyondan çox WooCommerce mağazası var. Bu isə veb-saytların 8,7%-nin WooCommerce-dən istifadə etməsinə əsaslanır.

WooCommerce istifadə statistikası:

  • WordPress-də işləyən bütün saytların 20,2%-i WooCommerce-dən istifadə edir.
  • 771 rəsmi WooCommerce funksiyalarını genişlədən əlavə modullar var. Bunlardan 47-i pulsuz, və 724-ü isə ödənişlidir.
  • WooCommerce mağazaları 2017-ci ildə 10 milyard dollardan çox satış əldə edib

WooCommerce bazar payı

WooCommerce qlobal bazar payının 36,68 %-i ilə aparıcı e-ticarət həllidir. Bu, onun ən yaxın rəqibi olan 14,49 % bazar payına malik olan Squarespace -dən ikiqat çoxdur.

Yekun fikr

Bununla, WordPress statistikasının toplanması yekunlaşır. Ümid edirəm ki, bu statistikanı faydalı hesab etdiniz! Burada əldə olunan statistik rəqəmlər, 2023-cü ilin aprel ayına olan nəticələrdir. İrəli zamanlarda bu nəticələr dəyişdikcə, statistika göstəricələri yeniləməyə çalışacam.

Əsas məqam, WordPress-in CMS platforması sürətlə inkişaf etməkdədir. Yuxarıdakı mövzu və qoşmaların satış həcmini hesablasaq, ortalama 500.000 dollar dövriyyəni keçir. Bu da, bir çox İT şirkətlərinin yeni mövzu və qoşma həllərini yaratmağa, satmağa təşviq edir. Bu kimi həllər artıqda, WordPress ekosistemi daha da genişlənir.

İstifadə edilmiş mənbələr:

ismayıl

7+ illik WordPress developer, SEO üzrə mütəxəssis
Back to top button